Через спад народжуваності головний виробник підгузників звільняє персонал

Найбільший в світі виробник підгузників має намір провести масштабне скорочення штатів. Це пов’язано з падінням народжуваності в США і різким спадом попиту на продукцію гіганта.

Американці з кожним роком народжують все менше дітей, і наслідки цього відчула компанія Kimberly-Clark, яка є найбільшим в світі виробником підгузників марок Huggies і Kleenex. Як стало відомо, гігант оголосив про намір скоротити штати на 13%, звільнивши 5 500 осіб. Тим самим компанія збирається оптимізувати витрати на тлі різкого падіння попиту. Народжуваність в США стрімко знижується, і з 2007 по 2016 рік рівень загальної фертильності в країні впав відразу на 11%, як показує офіційна статистика. Якщо в листопаді 2016 роки кількість дітей на 1 000 жінок становило 61,3, то в листопаді 2017 вже 59,2.

Останній за часом бебібум був зареєстрований в США в 1990-му році, а останній стрибок в 2007, коли народжуваність становила 70 дітей на 1 000 жінок. Після цього вона постійно і неухильно знижувалася. Експерти пояснюють це різким скороченням обсягу підліткової незапланованої вагітності, з якої в країні борються все більш активно. У 2016 році цей показник досяг рекордного низького рівня, опустившись відразу на 9% в порівнянні з 2015 роком. І хоча засоби контрацепції є головним способом запобігання незапланованої вагітності, експерти підкреслюють, що все більш зростаюча кількість чоловіків і жінок в США страждають від безпліддя. А багато хто вирішує почекати з дітьми, щоб народжувати після того, як вони досягнуть успіху в кар’єрі.

Жінки до 30 народжують все менше дітей, саме тому ринок підгузників і інших дитячих продуктів постійно скорочується. Представники Kimberly-Clark сподівалися, що вони зможуть реалізовувати більше підгузників на ринках, що розвиваються на зразок Росії, але і там з народжуваністю відзначаються проблеми. Компанія вже оголосила про закриття або продаж 10 підприємств з виробництва підгузників.